Änglahår

Så nu sitter jag här i igen, kl 6 på morgonen och ska strax gå hemifrån. Jag blir deprimerad av det här. Jag känner mig inlåst, isolerad, ensam och bara så långt borta. Dessutom är det så himla kallt.
Jag är trött i kroppen, så jag somnade kl 21 igår, som ingen annan i världen.

I natt drömde jag drömmar som jag helst hade velat slippa. Jag var helt svettig nu när jag vaknade 5.20, så jag klev upp, hoppades att ingenting av det där är sant. Det får det inte vara.

Just nu sitter jag här, dricker juice och äter yoghurt (från Arla of course...) och har ett änglahår som aldrig förr. Stort, blondt och lockigt sedan mamma bakade en fet fläta i mitt hår igårkväll. Det är nice.

Jag bara saknar... Längtar...

Kommentarer
Postat av: sanna

kl 6 är jag redan på jobbet sötnos!

2008-07-01 @ 19:47:00
URL: http://saanniiis.blogg.se/
Postat av: Ida

mm, det är ju förjävligt.. men du står i alla fall inte i ett kylskåp på 4 grader!

2008-07-02 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0