Sa hejdå imorse

Sitter just nu i soffan hemma hos syster. Somnade här i hennes säng för ett tag sedan och nu är jag jättetrött! Jag har fått en grym värk i skuldrorna som strålar ut i ena armen också- av jobbet, så jag kommer inte kunna jobba mina 2 sista dagar nu. Kasst! Jag som ville ha de pengarna, men vad gör man. Jag måste ju vara i god form inför Rhodos! Alla kära vänner drog dit idag förresten, och jag och älsk flyger dit på söndag! Hoppas bara på att alla hemska jordskalv är över! Ja ingen tsunami eller liknande ska få skölja bort mig och mina käraste, så jag litar på att det inte är någon fara längre!

Idag har jag varit i Vällingby också, köpt en ny bikini för endast 98 kr på Åhlens och vita hjärt-solglasögon från Topshop, så söta!
Igår träffade jag Rosanna och Frida. Mamma fixade Rosannas frilla medan jag och Frida åt, sedan drog vi till Frida, men Rosanna åkte hem, vi två hyrde i alla fall filmen Leo, som var skitbra, och köpte glass! Myste hela kvällen bara, pratade om resan medan hon packade osv. Sov över där och sa hejdå imorse, eftersom mina alla 5 tjejer sitter på planet på väg dit just nu! SÅ NICE! Snart kommer vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0