Slappt

Idag har jag och älsklingen bara myst hela dagen. Sovit alldeles för länge. Solat lite. Lagat pasta carbonara. Svullat lite chips och cocacola samt glott på tv mest hela kvällen.
Sedan jag kom hem från Rhodos känns allting galet slappt. Kanske för att min semester känns så lång att jag inte vet vad jag ska göra av den? Eller, det är väl snarare så att jag inte är stressad över att slösa bort min ledighet på tråkigheter som att sova och bara vara hemma. Det kan vara skönt ibland. Ibland.
Igår var jag i och för sig ute på stan med mina vänner. Gick till Snaps och åt middag på deras mysiga uteservering, drack rosé och lite till. Och lite till. Innan min pojke kom och plockade upp oss vid midnatt för att åka hem. En mkt trevlig kväll!

Imorgon ska vi försöka få napp på en lägenhet! Ja, vi står inte ut hemma länge till. Och man suktas än mer när alla vänner flyttar hemifrån nu såhär plötsligt. Om några dagar! Ska bli mys med allt sånt. Och inflyttningsfester hoppas jag på!

Nu ska vi nog sova. Godnattpuss!

(bild från Rhodos)

Kommentarer
Postat av: L

söt bild :) på ditt inlägg 'outfits från turkiet' har du en klänning på sista bilden som är vit/svart/grå en lager på lager klänning. jättefin! vart har du köpt den? :)

2008-07-31 @ 13:03:37
Postat av: Ida

hehe tack :D det är ingen klänning. det är ett volanglinne från HM, och så har jag en svart volangkjol under som är från topshop. Så det ser ut som en liten klänning. :)

2008-07-31 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0