Shopping idag

Idag är jag äntligen LEDIG! Så lovely! Jag hade egentligen behövt sova ut ordentligt idag, men var ändå tvungen att gå upp 7.30 eftersom jag sov hos Kristoffer som jobbar. Det är kasst att vi jobbar om varandra, vi hinner knappt se varandra förutom de timmar innan vi somnar, och då är det också sällan vi kan sova tillsammans eftersom jag börjar jobba så pass tidigt. Men men, det löser sig nog nästa vecka förhoppningsvis, då jag jobbar 9-18 pass istället. Skönt!

Idag ska jag träffa min kära vän Frida och åka in till stan för lite shopping. Jag lär behöva köpa ett par nya jeans. Ett par riktigt ljusa vore inte fel! Och så en massa andra saker, kanske en väska, smycken osv..
Ska bli riktigt mysigt faktiskt. Men först måste jag nog slumra nu en timme. God morgon och god natt igen!


Frida i våras, lunch i Kungsträdgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0