Lyckades inte så bra

The weekend is over. Den kändes kort, men hyffast trevlig. Lyckades klämma in fimkväll, sol, bad, utgång, träffa vänner, träffa älsk och även pappa en snabbis. Men lördagens utgång sög rent ut sagt, vi hamnade inte där vi tänkt oss och tiden drog iväg. Sedan sätter jag nog en PUNKT där. Förkröket tidigare på kvällen var i alla fall supermysigt. Som alltid med mina älsklingsvänner.
I söndags och igår var det slappardagar. Jag var hemma från jobbet och försökte sova bort min förkylning, men lyckades inte så bra märkte jag idag, återigen på jobbet. Myste med älsklingen mest hela dagen igår, och just igår var det faktiskt 8 månader sedan vi blev tillsammans, hihi. Tiden går så fort! Vi var förbi stan en sväng också och jag fick med mig en jättefin klänning från Zaras nya kollektion! Ska ta och visa bild sen!

Nu blir det nog lite tv, jobb imorgon igen! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0