Jag vill jobba!

Helt plötsligt VILL jag jobba. Men jag kan verkligen inte... 
Alla vänner är ju på Rhodos nu, Elina är i Göteborg, Kristoffer är borta och seglar och alla andra bara jobbar och har sig! Sjukligt tråkigt. För mig. I'm booored. Så vad ska jag göra idag?

Jooo, idag får jag ta och tvätta och stryka alla kläder jag ska ha med mig till Rhodos. JIPPPIII! Det är väl det tråkigaste delen av alla förberedelser skulle jag tro...

Saknar älskling Kristoffer!!!
Puss puss puss puss puuussss!

Kommentarer
Postat av: bea

vad jobbar du som? :)

2008-07-17 @ 10:28:05
Postat av: Ida

jag jobbar på Arla ;) i kylen!

2008-07-17 @ 11:50:04
URL: http://idajosefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0