I höst?

Jag är glad! Det är nämligen bara 3 arbetsdagar kvar nu för min del. På hela sommaren! Från och med nu på fredag så är jag ledig i hela 5 veckor i streck! Wiiiih!! Det ska bli helt lovely. Och 6 dagar kvar, sen Rhodos!
Men i slutet på augusti så är det dock slut på det roliga, för jag vet inte vad jag ska göra i höst = STORT PROBLEM! Ska jag fortsätta på PAO och läsa företagsekonomi i en termin? Ska jag byta program helt och kasta PAO-programmet helt åt skogen? Vad kommer jag komma in på? Jag är helt vilsen i det här. Ska jag jobba i väntan på att söka till sjukgymnast i januari?!

Jaaa, jag har liiite ångest... Beslutsångest. Men vi får väl se. Jag får ta dagen som den kommer. Helt enkelt?

Nu ska jag i alla fall rensa i mitt rum, slänga lite skit och rensa ut gamla kläder! Ganska så kul ändå! Sen blir det nog lite chili con carne, yaammii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0