Tillbaka till verkligheten

Så var man hemma igen. Semestern är över och plugget börjar igen efter helgen. Skit också.

Vi kom hem igår efter en underbar vecka i Sälen. Jag har verkligen haft det kul! Det blev dock en dyr resa, så nu är jag typ pank! Paniiiiiik! Men det blir väl så när man ska ha roligt! Och jag som vill åka ännu mer skidor!
Nyår var också riktigt lyckat! Massor med mat, massor med folk, massor med snö och framför allt massor med PARTY!   I like.

Idag tog jag mig upp tidigt och åkte och mötte upp Frida, vi tog tåget till stan, hon skulle jobba och jag åkte för att inskaffa ett par pluggböcker. 2 jävla böcker för 900 spänn!!! Min plånbok gråter...
Nu är det bara att börja läsa igen då, jag ligger sååå mycket efter, eller tja, jag har inte ens börjat så, men tentan kommer i alla fall om en vecka! Illa illa illa för mig...


Byebye my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0