rea e guut

Har precis lagat lite mat, ska äta snart med mamma - pasta och svampsås, mums!
Skulle egentligen ha gått och tränat nu, men jag kände att jag verkligen inte har någon lust...
Så det får bli imorgon istället!

Nu i eftermiddag var jag med Sanna i centrum och åt på Tasty's samt fyndade lite på rean, hittade ett par finfina skor för 200 och en extremt rosa tröja från HM som jag egentligen aldrig skulle ha köpt om det inte vore för att Sanna tjatade så mycket !  Jag är mest för neutrala färger, men jag måste bättra mig nu, speciellt när sommaren kommer! Två par svarta strumpbyxor blev det också.

Ikväll äre chill som gäller, tror jag. Lite plugga kan hända att det också blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0