En seg fredag

Idag var jag bara på den första föreläsningen i skolan, pallade verkligen inte att gå på den andra som skulle hålla på till kl 16, speciellt inte när vi precis fått anvisningarna inför hemtentan. Jag åkte hem, hade tänkt börja skriva lite, men så blev det inte, jag somnade i nästan 2 h! Syster ringde också, ville att jag skulle träna med henne, men så trött som jag var då så ville jag inget hellre än att slänga på luren och somna om. Så dålig jag varit idag, fy alltså!Känns inte som jag gjort något särskilt vettigt alls... Jag som egentligen ville träna. Speciellt nu när jag är pigg igen. Fan.

Just nu väntar jag på att min älskling ska komma hit, vi ska åka och handla, sen ska vi äta lite mat och bara myspysa! Jag jobbar nämligen imorgon, så ska gå upp vid 5.30... suuuck. Jag har verkligen inte lust.
Jag jobbar hela helgen... Sen ska jag sätta igång att skriva hemtentan hela kommande vecka, så jag har verkligen inget roligt att se fram emot!
Såhär känns det ju alltid, inför varenda tenta har man lust att hoppa av och börja jobba, och det verkar jag inte vara ensam om att tycka i klassen... Tentaångesten är olidlig...


image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0