Äntligen!

Idag har jag lyckats skrapa ihop det sista på hemtentan, så den ska in imorgon. Skönt!
Jag har verkligen suttit fleeera timmar varje dag i 6 dagar nu, så jag säger bara äntligen!

Igår kväll var det riktigt trevligt med Frida, Anki, Rosanna & Angelica! Har saknat er veeeery much! Speciellt nu när jag suttit och stressat ihjäl min inför denna tenta...
Vi skulle som sagt gått ut igår också, men halva kvällen bestod mest av att åka taxi hit och dit! Skit också...
Men men, vårt förkrök var i alla fall grymt mysigt och trevligt så jag är nöjd ändå!

Imorgon börjar en ny termin på PAO, termin 2, och vi börjar en ny kurs - Grundläggande sociologi. Hoppas bara på att den inte är allt för hemsk...
Min älskling kommer inte längre att sitta bredvid mig om dagarna heller, så det gör det inte lättare för mig att ta mig upp till plugget... men vi har kommit fram till att det nog är bra för oss att inte gå i samma klass, i längden.

I veckan ska jag träna lite mer, för jag är ledig 3 dagar tror jag. Nicenicenice!

Ääääntligen känns det som jag får någonting gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0