Upp vid halv 6

Blev bara en myskväll ikväll, med älsklingen och mamma. Let's dance och massa onyttigt som jag egentligen inte var sugen på...
Imorgon ska jag upp vid halv 6 för att jobba så det är hög tid för mig att sova nu. boooring. Jag vill inte. Jag är knappt trött, och jag hatar att inte kunna somna när man verkligen måste. Igår somnade jag halv 3 så jag har ju vänt på dygnet lagom mycket nu också...

Var i Kista galleria idag också, och jag är verkligen shoppingsugen, ge mig lönen nuuuu! Studiebidrag kommer i alla fall på måndag, så då kanske det blir shopping med Kristoffer, jag måste köpa jeans!! Hittade ett par riktigt fina idag, på MQ, bondelid, så maybe maybe baby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0