Svensk och lite finsk

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nepp!
2. Är du lycklig?: Ja, väääldigt ! :D
3. Är du uttråkad? För tillfället ja, på min lediga dag!
4. Är du ledsen?: Nej inte alls
5. Är du italienare?: Nä, svensk och lite finsk.
6. Är du cooling?: Vilken fråga, de beror väl på..
7. Är du från Irland?: Nej, ifrån Sverige
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Näe, de skillde sig när jag var 9 år.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, jag har själv blivit "drabbad" så ;)
2. Har du någon gång blivit sårad?: Mmm.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja, såklart.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Det är mycket möjligt ja..
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja, senast för 2 h sen!
6. Har du haft en hemlig beundrare?: What, hur ska jag veta?
7. Är du kär?: JAAA SOM TUSAN! Aldrig varit så kär förr...
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Ja tack.

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon?: Ögon
2. Katter eller hundar?: Hundar
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Ett par bästa vänner I löööve
4. TV eller internet?: Internet, tv sällan, isf film!
5. Coca-Cola eller Pepsi?: ALWAYS COCA-COLA
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Skift
7. Pengar eller lycka?: Lycka!
8. Dag eller natt?: Dag
9. MSN eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅGONSIN..."

1. Blivit avslöjad när du försökte smita hemifrån?: Nja, när jag var typ 5 år.
2. Brutit ett ben?: Ja, mitt nyckelben..
3. Gjort nåt du ångrar?: I guess so...
4. Hoppat Bungee Jump?: NOO, aldrig.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Njee de minns ja isf inte.
6. Ätit en hel tårta?: NÄ fy
7. Gjort bort dig offentligt?: Hehe ja tror det ja.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Mmm ;(
10. Velat försvinna?: MM.. nån gång.

SENASTE

1. Som du ringde?: Rosanna
2. Som ringde dig?: Syster Elinh
3. Personen du var med?: Älskling Kristoffer imorse
4. Roligaste grejen som hänt?: Börjat på gymnastik igen nyligen!
5. Personen du SMS:ade: Andreas
6. Du skrev till på myspace?: Inte nåt jag har.
7. Du kommenterade?: Vet icke..
8. Du tillbringade natten med?: Kristoffer
9. Du kramade?: Kristoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0