Mysig kväll med min älskling

En ledig helg nu! Äntligen! Nu gäller det att både festa och sova! Pass på liksom...
Ikväll blir de förkrök med tjejerna hos Rosanna, sen hemmafest faktiskt. Nice!

Idag har jag varit i skolan, i onödan egentligen, läraren var ju sjuk och kom aldrig till vårt diskussionseminarie. Men vår klass är så sjukt seriös så de tog tag i det hela själva, så där satt man ändå i 2 h utan att ha något vettigt att komma med...

Förresten så fick jag B i metodkursen, mot alla odds kan man faktiskt säga! Jag är grymt glad för det i alla fall, så mycket som jag pluggat till det vid det här laget.

Igår på alla hjärtans dag så var jag självklart med min älskling Kristoffer, han kom hit, vi lagade mat, drack vin och åt. Lax och potatis blev det, mums mums.
Av honom fick jag en röd hjärtformad värmekudde, en blåsapa ni vet, och en bananhållare eller vad det kallas, plus en stor röd ros. Sötnos...
Efter att vi ätit så åkte vi till Norra Brunn vid Odenplan, en stand-up komiker bar, och där stod vi och skrattade i ca 2 h, sen åkte vi hem till Kristoffer och sussa!
En riktigt trevlig och mysig kväll med min älskling blev det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0