Ledig imorgon

Jag kom hem nyss från plugget, tågen strulade som tusan och jag har precis sålt mina hemska metodböcker! Vilket i och för sig är sjukt skönt, låt dem försvinna för evigt säger jag bara!
Nu måste jag tvätta också... Vilket inte är det mest tillfredställande man kan göra, bara så himla tidsödande!

Imorgon är jag i alla fall ledig, så ikväll blir de till att umgås med älsklingen, kanske träna och sen myspysa.

På dagen imorgon, på alla hjärtans dag by the way, så ska jag träffa Rosanna, dra en fika i stan osv,  och sen på eftermiddagen ska väl jag och Kristoffer gör något mysigt, kanske äta, för ovanlighetens skull!
Men men, något trevligt hittar vi alltid på!

Nu skulle jag uppskatta lite sömn bara, har säkert gäspat i en vecka nu!

Höörs... !



Kommentarer
Postat av: Sanna

ring mig imorn då (: jag är också ledig, så kanske vi kan snacka om kalas!

2008-02-13 @ 19:52:54
URL: http://saanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0