Klenis

Good morning. Jag vaknade nuuu, föör tidigt, för att någon filur ringde och väckte mig, dolt nummer dessutom, så jag har inte en susning om vem det kan ha varit... Blä för dolda nummer!

Oooj gäääsp vad jag är trött, det känns som jag aldrig får sova ut! Men i helgen är både jag och älskling lediga så, för en gångs skull! Då jäklar kan vi sova!

Idag blir de föreläsning från 12-14, sen är det grupparbete ett par timmar som gäller. Trååk....

Igår var jag som sagt på träning, vi övade mest rondater, flickisar och handvolter. De hade gjort någon lustig uppställning med trampett också, som jag inte tyckte om... Det blev till att mest öva flickisar, som jag inte gjort på flera år, skoj!
I slutet hade vi ett hemskt jobbigt styrkepass, anpassat till stora starka män eller något i den stilen, hårt hårt! Jag har nog aldrig känt mig så svag, fy...
Bäst att bli stark och smidig igen I guess...

Nu måste jag fixa i ordning mig, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0