Helgen

Aaaa men tja! Har inte skrivit på heela helgen nu... Så jag kände att det var dags!

I fredags var det som sagt lite hemmaferre, jag var där med mina käraste vänner Rosanna, Frida och Sanna.
Jag drog dock rätt kvickt därifrån för drickan bytte plats från flaskan till mig så jag blev full och kärlekssjuk efter min kära pojkvän. Så jag ringde taxi och tog tåget in mot stan, på t-banan mötte jag av en slump Elin, Malin och Robban som också skulle möta Kristoffer, så det var perfa.
Alla var rätt trötta och fulla så det blev till att åka hem och sova för hela slanten nästan på en gång.

Jag var lite småbakis på lördagen så det blev till en slappardag, vi åkte en vända till Kristoffers jobb och hämtade VIP liftkort till Kungsberget och sen hem till mig för att hämta skidgrejor.
Vi var nämligen lite impulsiva och fick för oss att vi ville åka skidor på söndagen, och så blev det.
Vi gick upp vid 7 och åkte iväg vid 8, tidig morgon, usch usch, men det var det värt.
Kungsberget bjöd på rymliga backar och perfekt väder med solsken och någon plusgrad, härligt härligt!
Jag var så trött på både på dit- och hemvägen att jag somnade i bilen hela tiden, så när vi kom hem igen så somnade vi riktigt tidigt, vid 22.30 tror jag! Inge Wallander där inte...

                                            Kungsberget
image41  image42 

Idag har jag och älsklingen bara pluggat, jag har hemtenta igen och han läser om sina polisscenarion eller något i den stilen. Tur är det att vi båda pluggar i alla fall!

Nu har jag precis kommit hem till min mami och jag tänkte fortsätta försöka komma på något mer att skriva på tentan.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0