Hallå där ångest...

...vart tog du vägen?
Jag har tenta på lördag och jag känner för tillfället ingen ångest alls.
Det kan möjligen bero på att detta är en omtenta, så jag har redan pluggat till samma grej 2 ggr tidigare, mohaha. (Eller nä, det är inte skoj, men ändå).
Har väl pluggat lite mer än 2 h idag och jag har tappat lusten för länge sen, jag har ju läst det här förr, men uppenbarligen så kan jag det inte ändå, åtminstone inte de förbaskade frågorna han väljer ut till tentorna... suuck...

Har pratat med min vän Frida i telefon i ca 1 h nyss, och hon lär också börja gymnastisera med mig igen!
Nästa tisdag så kör vi, och alla tisdagar där efter hoppas jag!

Jag är sömnig nu och har en massa träningsvärk i kroppen som gör mig seg. Träningsvärk kan dock vara skönt ibland, men nu har jag sån värk i ryggen och i axlarna, inte alls mysigt...image32

Jag är sjukt sugen på en fika, en kaffe skulle vara susen nu!
Ska ta och fixa det...

Byebyebye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0