Gymnastik igen!

Ooh YES, igår provtränade jag i någon slags grupp på idrottshögskolan. Riktigt kul var det! (även om jag inte tränat gymnastik på 3 år).
Jag har verkligen saknat det, och äntligen har jag hittat något som inte kräver enorm träning inför tävlíngar osv.
De hade redan haft ett par lektioner innan igår så jag kom dit och fick börja med handvolter, huvudvolt på plint och salto, mer än jag väntat mig faktiskt, men oj så skoj!
Såå idag så ligger jag här med lite träningsvärk här och var, skönt skönt.
Men är sååå glad för att pojkvännens kompis flickvän Frida drog med mig dit igår, bättre kan det ju inte bli.
Nu gäller det bara att träna, träna, träna så jag får tillbaka den gamla gymnasten i mig, wiiiiiehoo!

image30




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0