Februari ser ut som skit

Idag har jag en ledig lördag, och wiihoo grattis till mig som endast ligger och sover! Bad, bad, bad...
Jag vaknade egentligen till en början hemma hos älsklingen kl 8, han skulle iväg och jobba och jag åkte hem. Jag hade ju bara tänkt att vila en stund men nu har jag visst sovit i 2 h! Och nu är jag ännu tröttare och segare! Blä...

Jag har tagit på mig att jobba imorgon bitti också, FAN. Jag som är sjukt sugen på att dra ut ikväll, eftersom tydligen alla ska ut. Nu är det faktiskt en evighet sen jag var ute... då blir man extra sugen, och självklart ska jag jobba just imorgon fast jag egentligen ska vara ledig, inte bra gjort.

Februari ser ut som skit för min del. Från och med imorgon och fram till den 25e så lär jag vara överöst med ångestladdade moment. Jag ska jobba ett antal helgdagar, redovisning nu på tisdag, jag har tenta nästa lördag kl 9, jobbar dagen efter, ytterligare en redovisning efter det, och på fredagen den 15e får jag en hemtenta som jag kommer sitta och skriva på till den 22a, sedan direkt jobbhelg igen. KUL liv liksom...
Jag säger bara, längtar till den 25e februari!!

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0