En annan människas vardag?

Jag ligger här i sängen och spanar in massa olika bloggar, och jag begriper inte hur det egentligen kan vara så roande, för det är ju verkligen det!
Man fastnar liksom i en annan människas vardag, så lätt.
Det är bara så förundransvärt hur vi vill läsa om andras liv och deras tankar, men jag gillaré, blogga mera.
(Kan i och för sig tycka att kläder och klädval är mest intressant, men det säger ju också mycket om en person eller hur?)

Jag har fixat frillan ikväll som sagt, klippt av ett par centimeter, (ca 6 cm?), och färgat den bedrövliga utväxten på 1,5 cm, nojjig med det där - jobbigt att vara blondie.
Det känns skönt i alla fall, jag hatar att gå ut då håret känns förjäkligt, nu är man som hel och ren igen!


Imorgon blir det sovmorgon.
Blogga lite, fixa en outfit och bilder.
Dra till plugget vid 12.
Föreläsning mellan 13-15.
Gå en sväng på stan.
Möta upp Kristoffer vid 17, kanske käka?
Kvällen blir säkert en myskväll eller något liknande, (jobb lördag morgon nämligen).


Nu blir det sova för min del, bye.

Kommentarer
Postat av: Sanna

heej :D ja jag är vaken, men jag ska sova nu! Är helt slut, vi hade iallafall jätte kul igår! Vad gör du?

2008-02-29 @ 01:08:04
URL: http://saanniiis.blogg.se
Postat av: Sanna

visst? :D jag köper så mycket färg att jag inte kan matcha nåtning haha! Skit jobbigt, jag jobbar inte i morn! Så vi kan ju höras!

2008-02-29 @ 01:13:17
URL: http://saanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0