Apelsin vitamin

Blev ingen bootyexpress idag... Syrran orkade tydligen inte.
Men men, snart drar jag iväg på gymnastiken i alla fall! Jag är taggad, och har inte ont i mina knän längre, (tror jag) !
I söndags var det katastrofalt, mina knän gjorde så ont att jag haltade fram hela dagen på jobbet, och jag klarade inte ens av att gå hemifrån till tåget, utan syster fick skjutsa mig.
Det är sjuuukt irriterande att ha ont, speciellt när det gör ont för varje steg man tar. Egentligen förstår jag inte vad som är fel, har aldrig haft såhär ont i knäna förut. Å jag vill inte att någon ska komma och säga att jag ska operera mig eller något, FUCK NO, glöm och dröm att jag tänker gå runt med ärr på mina ben... Så det är bäst att knipa helt enkelt!

Jaja, sitter just nu bara här och tar det lugnt, gluttar runt och äter apelsin som jag blivit tokig i på sistone! Så grymt gott!
Så nu blir de mera apelsiner till mig!

Byyyye

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0