God jul såhär i efterskott

Har jobbat hela helgen nu, åkt runt lite hit och dit i veckan för julmiddagar och julklappar hos mamma, hos pappa och hos Kristoffers föräldrar. Så därför så är jag inte här förrän nu!
Fina paket har jag i alla fall fått! Det mesta var saker inför vår flytt. Så som en finfin dammsugare, handdukar, underlägg, kokböcker osv. Pengar och lite annat smått och gott.

Nu är jag ledig igen, i 9 dagar till. Dessa dagar ska jag ta vara på! Shopping i veckan, nyår och sedan blir det till att sitta ned och plugga de sista dagarna! Funny.. Hittade förresten min nyårsklänning som jag beställde ifrån Nelly även inne på Topshop, och glad blev jag när jag såg priset där. Jag köpte min klänning för 499 kr, medan Topshop hade satt priset 899 kr! Helt sjukt. Topshop kan ha rejäla överpriser ibland alltså...


Kommentarer
Postat av: Amanda

sjukt fin klänning. jag beställde oxå min nyårsklänning på nelly ;D

2009-01-08 @ 18:27:51
URL: http://bjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0