Åre i januari

Idag är det sista veckan i skolan innan jullovet. Och det känns verkligen! Underbart känns det. Har dock inte infunnit mig i någon julstämning ännu, men det kommer väl hoppas jag. Snö vill jag ha på jul och nyår. För en gångs skull! Förra året firades mitt nya år i Sälen med en hel drös folk. Det är ju toppen där. Det finns HUR mycket snö som helst där och så kan man åka skidor! Vill åka i år igen! Men men, det blir Åre med klassen i januari istället. Inte helt fel det heller! Till nyår är jag bjuden till två olika fester = beslutsångest. Eller så blir det båda två!


Kommentarer
Postat av: Sanna

kom till oss såklart?



jag tog gröna ;D har du beställt?

2008-12-16 @ 00:20:11
URL: http://saanniiis.blogg.se/
Postat av: Sanna

aah, jag har ju testat blåa en gång.. Men det blir fan inte snyggt på mig.. Så ska se om gröna blir bra :p annars får jag nöja mig med min egen färg ;)



vi vill att du/ni ska kommma :(

2008-12-17 @ 13:45:15
URL: http://saanniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0