World class blir Sats

Gårdagen, fredagen blev en lugn dag. Stan med Rosanna, fika, och dessvärre misslyckad shopping. Jag köpte ingenting utan lämnade bara tillbaka en av koftorna som jag köpte i veckan. Trevligt var det såklart ändå.
Detta har verkligen varit en skön vecka då jag träffat vännerna en hel del! Vänner gör en alltid så glad! Igårkväll så fick jag äntligen träffa Kristoffer också, i lite fler timmar än tidigare denna vecka. Vi åkte hem till mig, köpte tacos m.m och hade myskväll hela kvällen! Mysmorgon imorse också.

Nu om 10 min blir det träning med min syster! På gamla World class här, som nu blivit tills Sats. Jag ska dock säga upp mitt medlemsskap idag, eftersom jag tränar gratis på gymmet i Kristoffers skola samt tränar gymnastik på Idrottshögskolan varje tisdag. Helt onödigt att ha kvar kortet där helt enkelt.

Och nu måste jag dra! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0