Jag bara älskar den människan

Satan i gatan vad jag är trött! Jag har vänt på dygnet de senaste veckorna och då är det inte lätt att kliva upp 5.30 på morgonen för att jobba. Som idag och igår. Nu har jag i alla fall sovit i en timme, duschat och väntar på mat. Mitt humör är på väg uppåt igen, (thank god)! Imorgon är det min sista lediga dag innan pluggandet börjar, så ikväll ska man väl passa på att njuta lite. Och för att inte tala om imorgon bitti, sovmorgon! Med min älskling dessutom. Sådant kan verkligen uppskattas nu när man börjar inse att tiden inte kommer finnas där hela tiden, i alla fall inte lika mycket som i somras. För det finns nog inget som är så underbart som att somna tätt intill Kristoffer infamnad i hans armar, att vakna upp bredvid honom och sedan kunna ligga där i sängen och gosa hela morgonen, äta frukost tillsammans utan att behöva skynda och bara njuta av att få vara tillsammans. Ja, jag bara älskar den människan, min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0