Sedan den dagen

Så nu börjar min helg (i princip)! Ska bara ta itu med lite läsning imorn tänkte jag! Måste, måste, måste komma igång med det. Efter föreläsningen idag gick jag till mammas jobb och lunchade med Frida, pratade lite med mamma och efter en stund så kom Kristoffer också. Vi gick till ett mysigt fik på Drottninggatan och drack te och kaffe, pratade och bara myste. Och vet ni! Igår var det 1 år sedan vi sågs första gången! Det var första dagen på universitetet förra året, precis efter vårt upprop. Jag sa bara "hej", och sedan den dagen så har vi träffats. Nästan varje dag. Det är nästan sjukligt vad tiden har gått fort. Underbart är vad det är i alla fall, och jag känner mig fortfarande helt nykär! Alldeles strax så kommer han hit också, min älskling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnosar!

2008-08-30 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0