Börjar om

Jag börjar bli nervös nu. Att börja Sjukgymnastprogrammet redan imorgon kom ju lite väl plötsligt för mig måste jag säga! Jag hade inte bara ställt in mig på att gå Stockholms univ. denna termin igen, utan även registrerat mig där också, samt köpt min lilla ekonomibok. Dock är jag glatt överraskad och tycker att detta ska bli superspännande. Men, pirrigt är det ju alltid. Ny klass, ny skola, nya rutiner, annorlunda studier och ett helt nytt ställe. Mm, jag kommer vara lost ett tag. Antar jag. Men bra blir det nog alltid. För mig!

Upprop väntas imorgon, 13.00...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är verkligen superkul med second hand :P

2008-09-01 @ 21:44:20
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0