Skärpning

Idag är det torsdag, och efter kl 15 så börjar min helg! Hur skönt låter inte det? Här kan vi tala om slapp skolvecka. Första föreläsningen idag, och sedan vipps, ledig igen! Men grymt skönt i alla fall. Om jag nu inte blir överöst med massa hemuppgifter idag? Fast läsa kan man ju alltid klara av, även om det till en början tar emot att öppna boken! Denna termin bör jag verkligen skärpa mig när det gäller det där. Även om jag nu klarat mig bra ändå(hittills) så är det skönare att ta lite i taget, istället för att vrålplugga sista veckan inför en tenta. Mm, skärpning nu...

Vad händer egentligen i helgen då? Jag känner mig totalt oplanerad. Kusinen min fyller i alla fall 22 år på söndag, så där blir det kalas. Annars vette tusan. Mys med min älskling vore mer än underbart! Fest med vännerna vore inte heller fel.
Men, vi får väl se! Det är rätt skönt att inte ha något planerat ibland. 

Och great, nu måste jag sticka mot skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0