Koftor

Det här dagen har känts riktigt lång. Då menar jag härligt lång! Jag har mest bara träffat vänner - först Elina en snabbis, för att sedan åka till stan och träffa Angelica för shopping, efter en stund kom Jessica och hakade på oss och till sist träffade jag och Angelica även Frida en liten stund för en kaffe på hennes jobb.
Shopping blev det däremellan, som sagt. Jag fick med mig en finfin svart höst/vinter-kappa ifrån H&M plus en lång svart kofta, en annan kofta ifrån Ginatricot samt en vit tjock kofta ifrån (hör och häpna!) Stadium. Ja, jag behövde koftor helt enkelt. Och just det, presenter till mamma och syster köpte jag också! (Eftersom de båda fyller år snart.)

Nu ikväll har Jessica varit här. Ätit ostkaka med mig och provat mina kläder. En såndär mysdag har det varit idag helt enkelt. Riktigt skönt med vänner, shopping och fika! Nu saknar jag lite kärlek ifrån pojkvännen bara. Tyvärr är han ute och partajar med sin klass ikväll. Så jag ska nog roa mig framför tv:n eller något! Imorgon är det första föreläsningen i företagsekonomin i alla fall! Så nu börjas det. Pluggandet.

Detta köptes idag... plus kappan!

Och dessa chinos köpte jag i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0