Träna, äta, sova

Idag har det inte hänt mycket, mer än att jag gosat med Kristoffer samt tränat på hans skola. Dagarna skiljer sig inte så mycket ifrån varandra numera. Det regnar varje dag, och det finns helt enkelt inte mycket mer att göra än att träna, äta och sova. Men det duger väl! Jag hade tänkt att besöka mina vänners nya lilla lya idag igen, men det blev inte så pga att jag fick så plötsligt ont i magen nu. Skit också. Det blir en hemmakväll med mami istället I guess.


Jag vill åka utomlands igen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vad söt du är! Men jag ska fortsätta nu när skolan och allt kommer igång, har inte haft nått att skrvia nu dom sista veckorna ;)

2008-08-14 @ 17:03:27
URL: http://bonboon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0