Introduktion till Företagsekonomin

Nu är jag vaken, fixad och äter just nu frukost för att snart åka till universitetet. Idag är det endast introduktion till Företagsekonomin. Dock i 4 h?! Men det blir nog rätt slappt idag ändå. Jag börjar faktiskt bli lite taggad! Företagsekonomi känns i alla fall SÅ mycket bättre än Pedagogik och Sociologi som vi hade förra terminen. Tråkigt nog så har de 5 personer som jag var mest med slutat. Allihop! Nu får vår klass sällskap av ca 600 pers till också, så det löser sig väl. Nytt folk är alltid kul! Efter skolan så drar jag nog en sväng förbi stan. Shopping!


Kommentarer
Postat av: Valentina

Åh, tack! :) Haha jag jobbar på glamorösa McDonald's inne på A6. Haha ;)

2008-08-26 @ 18:45:46
URL: http://vallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0