Hitta bostad

Imorgon är det dags för registrering igen på Stockholms universitet, tredje terminen nu. Det känns helt galet. Tiden har gått SÅ fort, och det känns som om det var år och dar sedan jag satt där på en föreläsning. Men jaja. Det blir nog bra det där... Idag har jag i alla fall varit hemma hos pappa i ett par timmar. Kollat OS och sådär, och så fick jag en liten present sedan de kommit hem ifrån Kroatien, ett sött silverhalsband! Tack! Därifrån åkte jag sedan direkt och mötte Kristoffer för att kolla på en lägenhet. Men njee, inget bra tycker jag. Imorgon däremot så ska vi kolla på en finfin en, precis vid Spånga station, och ja den verkar supernice! Men vi får väl se hur det går med det då- eftersom vi verkar inte ha så stor lycka när det gäller det med att hitta bostad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0