Gravid

Åh vad jag varit trött idag! Jag vaknade halv 12 efter att ha snoozat ca 10 ggr. Det är hemskt vad man sover länge när man har lov! Usch och fy, inte bra. Idag har jag i alla fall träffat min kära vän Elina, som jag inte träffat på nästan en månad! Och för att berätta något kul så är hon gravid! Väldigt gravid - tycker jag. (Konstigt att jag inte nämnt det?) Så om 2 månader kommer en liten baby finnas där varje gång vi ses hädan efter. Ja i 18 år bara?! Galet! Men hemskt kul tycker jag! Så sött! Även om jag inte riktigt kan förstå det än. Idag har det blivit lunch samt en massa graviditets och baby- snack alltså. Lite läskigt det där tycker jag, samtidigt som det verkar underbart. Men en vacker dag så!

Nu ska jag titta på systers nya bil sen bär det av hem till älskling!

Ha en mysig kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0