Bara för sköna

Så här ligger jag nu i sängen igen. Har precis kommit hem från Sanna och Anki där de bjudit mig och Frida på middag! Vin och rosé blev det också. Ja en helmysig kväll faktiskt. Dagarna går så fort nu tycker jag! Men det är verkligen sååå underbart att vara ledig såhär länge, studentliv alltså, somrarna är ju bara för sköna! Jag kommer väl kräkas av stress när pluggandet börjar igen, ekonomi också - som jag aldrig läst! Vi får väl se hur det går. Dock önskar jag en plats på KI ändå, bittert det där med reservplatser...

Nu ska jag nog sova! Imorn blir det stan med Sannis! Puss och heej

Och juste! STORT GRATTIS till vår söta vän Rosanna som fyller 20 idag, 16e augusti! PUSS PÅRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0