Shoppade gjorde vi

Godmorgon alla!
Jag vaknade för en stund sen och känner mig sjuk, mer sjuk!! Hostar, slemmar i halsen och har lock för öronen, vilket är mycket irriterande. Kanske för att jag tvingade mig till gymnastiken igår kväll för att träna i alla fall? Men det var kul så det kanske var värt det! Jag och Frida lattjade lite på egen hand och trixade med hanvolter osv, skojigt må jag säga!

Tidigare under gårdagen var jag i skolan med Emma för att jobba på vårt arbete, och det slutade med 2,5 h i solen och endast 1 h plugg. Bra där! Kl 14.30 mötte jag Rosanna för att gå runt i stan. Shoppade gjorde vi! Jag köpte en ursöt blommig kjol från Zara, plus ett par svarta sandalliknande skor och sen lite strumpbyxor. Fika blev det också såklart.
Kl 18.30 mötte jag Frida, och Rosanna åkte hem, vi satte oss och åt och babbla lite på ett fik för att sen gå och träna!
Inte en dålig dag alltså, solen sken ju också och jag och Rosanna fick dessutom tag på jordgubbar på hötorget. Årets första för vår del! Muuums!!

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0