Reste till himlen idag

image189image190

Idag var det plugg 10-12, å jag somnade sjukt sent igår för att jag och Kristoffer aldrig kunde sluta babbla inatt- om allt och ingenting, så imorse var jag en trötter kan man säga! Mötte Jessica vid 12 i skolan i alla fall, pratade lite om vår älskling Guezz som reste till himlen idag(tårar) och gick till bokhandeln och köpte kursböcker för 1000 kr, och ändå måste jag köpa 3 böcker till nu också! Fuuuck vad dyrt alltså... Hon åkte sedan hem och jag mötte Sanna och Rosanna i stan, tog en liten fika och sedan blev det att ägna 3 h inne på resebyråer. Vi är 6 tjejer, med 6 skilda viljor så jag kan knappast påstå att det går bra att komma överens om när och vart vi ska åka! De flesta och bästa resmålen är slut så vi har inte särskilt mycket att välja emellan. Vi preliminärbokade i alla fall tre resor, och hoppas nu på att kunna välja en av dessa så att allt inte bara blir pannkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0