Resa

Det blev paraplyet som fick följa med mig ut idag igen.
Vädret är verkligen äckligt, snö och regn! Och detta ska föreställa april?!...
Jag traskade i alla fall iväg i kylan vid 12 idag för att åka till skolan, en föreläsning i 2 h, vilket var skönt. Där efter besökte jag ett antal resebyråer, hämtade ett gäng kataloger med resor och bar med mig hem. Vi tjejer ska nämligen träffas ikväll och planera in en utlandsresa inför sommaren, vilket inte känns helt fel!! Det kommer bli någon resa med älsklingen också, så sommaren ser härlig ut! Jag läääängtar!!!

image182

Kommentarer
Postat av: Denise

Nej, hoppas inte det iaf eftersom jag har planerat att skaffa en ;) Men tyckte att jag läste någonstans att den skulle komma ut i butik nu någongång i april - maj. Men det LÄR ju vara svårt att få tag på en. Om man säger så.

2008-04-10 @ 21:41:33
URL: http://brandnewdenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0