Polistestet

Ligger i sängen och tar det lugnt, är ledig idag igen. Jag vet inte alls vad jag ska göra, inga planer, ingenting. Trött är jag i alla fall, tränade som sagt igår kväll, lite gym, och sen fick jag för mig att försöka klara tjejernas gräns för polistestet på 2 km. Jag sprang på 9.53. Bättre kan jag fan!! Har för mig att tjejer måste springa på under 10.30 eller kanske 10.00? Så det klarar jag ju. Meen, jag vet att jag kan bättre. Ska klå mig själv en annan gång...

Såå, nu återstår det att se vad som väntar min dag, känns trist att vara hemma bara. Dammsuga säger mamma, kuuuul.......
image199







Kommentarer
Postat av: t

har du klarta svenska testen då!!! Eller de är inte polis du ska pli?

2008-04-17 @ 18:32:42
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0