Ont i halsen?

Jag har så siiiiinnessjukt ont i halsen, fast än jag inte har några halsmandlar? Jag har inte haft ont i halsen sen operationen för 2 år sen, men nu jääävlar smärtar det!! Skit också, sjuk kan jag ju inte bli nu innan jag fyller år och grejor. Usch.

Igår kväll var det förresten bartömning här där jag bor, och trots att jag jobbar i helgen så kunde jag ändå inte låta bli att följa med, vilket jag imorse önskar att jag hade gjort! Fyyy vad hemskt det var att gå upp 5.30, när man endast sovit 3-4 h och är bakis på det! Kanske inte konstigt att jag blir sjuk nu.
Men trevligt var det i alla fall, först förkrök hos syster med hennes vänner och sen iväg, 2 drinkar för 100 spänn, det är grejor det. Efter ett tag kom Frida, Sanna, Rosanna och Angelica och då blev det desto trevligare!! Jag tog en taxi hem vid ett halv två, sen fick jag sussa någon timme..

Nu har jag precis kommit hem och stått ut en helt förjäkligt jobbig arbetsdag med sömnbrist, bakfylla och halsont.
Jag måste verkligen sova nu.

image203


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0