Mitt hår vill vara blondt

Har färgat klart nu, och resultatet blev att mitt hår ser precis ut som alltid. Inga mörkare slingor ville synas på mitt huvud inte! Tråkigt. Jag som tyckte att det nästan såg helt brunt ut när färgen satt i, men icke då!
Vi får väl försöka på nytt en annan gång, idag pallar vi inte mer.

Idag har jag varit duktig och städat här hemma också, bäddat rent, skurat hela toan och dammsugit m.m. Sen har jag också ringt jobbet och bett om att få min semesterersättning utbetalad, så i maj lär det rulla in några extra tusen med lönen! Me like!!

Nu har jag tråkigt, så ska nog roa mig med att spana in lite webshopar en stund :)

Detta köpte jag förresten på Ginatricot i veckan...

image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0