Kaviarmacka

Sov ut idag, ja som jag nästan alltid gör nu för tiden i och för sig, vi har ju knappt någonting med skolan!! Men idag var jag där i 2 h på föreläsning i alla fall, sjukt dålig var den, eller så är det bara jag som är omotiverad nu. Jag blir fruktansvärt lam av att ha så lite att göra!! Jag trivs nog som bäst med lite stress och press, men måttligt förstås.

Nu är jag i alla fall hemma, äter en kaviarmacka(muuuums) och har precis öppnat mitt H&Mpaket som jag nyss var och hämtade. En blommig blus och en grå tröja bara...
Ikväll blir det träning, eftersom vi hoppade över gymnastiken igår(lite ångest), men jag har faktiskt sjukt ont i fotlederna och det skulle inte bli bättre av att dunsa ner i golvet i 2 h, godkänd frånvaro tycker jag! (även om det nu är frivilligt).....

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0