Jag känner mig splittrad

Hej hopp!
Har precis ätit en sen middag, kyckling och potatissallad, muuums! Jag och Kristoffer har nämligen varit och tränat på hans skola, och vi hade hela gymmet för oss själva! Sjukt skönt må jag säga...

Var i plugget idag som sagt, och under hela föreläsning satt jag och funderade på att söka ett nytt program till i höst. Jag vet nämligen inte om jag vill bli personalchef, rekryterare eller vad man nu kan tänkas bli med denna linje? Men vi får se, i höst blir det ekonomi hela terminen, och det är ju bra, sen juridik... Men, jag känner mig splittrad...

Jaja, nu ska jag strax gå och duscha!
Å imorgon är jag ledig igen! Skönt att läsa kurser på halvfart alltså.
image169

Kommentarer
Postat av: johanna

jobbigt, jag läser juridik! det är rätt segt..

2008-04-02 @ 23:16:27
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: johanna

jo det är rätt svårt nu när jag läser andra året, vi har fått en alldeles för krånglig bok.. haha! och läraren är sämst..

2008-04-02 @ 23:25:03
URL: http://theysayjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0