Glad av solen

Åh vilken skön dag det har varit idag, fick för en gångs skull kliva upp i tid och åka till skolan vid 9, bättre det än att alltid börja vid 13, och dessutom har det varit soligt och varmt! 
Jag blir verkligen GLAD av solen, jag blir på bättre humör, jag kan skratta mest hela tiden och det liksom bubblar av kärlek inuti mig som jag vill dela med mig av. Och då till min kära prins förstås.

Idag är det min pappas födelsedag förresten, och hela 46 år fyller han. Massa grattiskramar till dig pappi!!
Imorgon blir det därmed kalas efter att jag jobbat klart.

image173
Papi och syster i Spanien!


Jag antar att jag måste sluta skriva nu, måste fixa mig och försöka somna i tid idag! Pallar inte med att vara en trötter imorgon när jag ska jobba, det är för hemskt...

Nattinatti och ha en kul fredagskväll ni som inte behöver jobba tidigt imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0