Fiasko

Har varit på föreläsning idag, och just nu sitter jag hemma hos Kristoffer och pluggar lite vilket jag tror, eller VET att jag verkligen borde göra! Förra tentan blev ju till ett fiasko och det var nog bara mitt eget fel I guess... Jag måste ta tag i detta nu, "bara" 3 tentor kvar, sen SOMMARLOV! Sen får jag se hur det blir med att byta program eller inte...

I helgen jobbar jag
, både lördag och söndag, så det blir lugnt igen. Känns lite trist.
Men hoppsan sa, på måndag fyller jag år!! Shit vad sjukt, måste nog börja planera lite, party om man fyller 20 ju, bolaget och grejor, spännande! Hahah...

Kommentarer
Postat av: t

Jag jobbar på cdonalds men sagt upp mig, Börjar på Forex i köpenhamn den 5aj...o pu pluggar tilll?!

2008-04-18 @ 17:38:24
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0