Drack drinkar och levde i dimman

Här sitter jag och känner av lite huvudvärk sen gårdagen, och det är det väl värt, för det var verkligen sjuuukt kul igår med alla!! Vi var på Göta källare och dansade och sjöng hela kvällen, drack drinkar och levde i dimman! Innan det var det mat och drickande hemma hos mig, underbara presenter fick jag också! Presentkort på Topshop, MQ och centralbadet, plus en valfri massage på Gilda! TACKTACKTACK! Jag älskar er alla mina underbara vänner! En lyckad kväll helt enkelt.

Idag har jag firats hemma hos pappa med lite släkt, den lilla släkt jag har. Trevligt var det, och finfina presenter fick jag idag med! Tårtorna bakades av mig, och de uppskattades, för goda var de!

Nu blir det nog snart att åka hem till min älskling och bara mysa..

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

har du! Vilken då?
jag vill ha bilderna från lördan :D

2008-04-28 @ 19:14:48
URL: http://saanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0