Det känns helt sinnessjukt

Sitter just nu och äter middag här vid datorn, lax och pasta, och varmt som tusan är det! Så det får stå och svalna ett tag medan jag skriver!
Imorgon är jag ledig igen. Helt sjukt alltså. Jag går endast i skolan 2 dagar i veckan, 2 h på onsdagar och 2 h på fredagar. Och ja det känns helt sinnessjukt tycker jag, jag har ju ingenting att göra!! Haha, det är nog aldrig jag har känt såhär, jag känner mig skitlugn, helt ostressad, ja allting är väldigt fridfullt just nu, och så klagar jag!!
Men men... För tillfället är det väl skönt, men att ha det såhär i 2 månader till lär bli avskyvärt? Jag måste jobba mer eller något sånt, för alla andra mina vänner jobbar ju typ heeela tiiiin! Då kan jag också tjäna in cash och vara med och leka lite mera....
image178
Nu ska jag äta upp maten, och sen ta tåget till Kristoffer!

Puss och kram!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0