Det blir ju party

Idag är det lördag och igår var det fredag! Det är HELG. Löningshelg till och med. Igår var det lite plugg, en föreläsning i 2 h och därefter skrev jag och Emma på vart arbete i någon timme. Jag åkte hem vid 14-tiden, gick förbi centrum en sväng och köpte en hallonröd tubklänning/kjol på gina, plus ett par nya leggings eftersom mina är trasiga! Åt middag själv... och sedan åkte jag hem till älskling, för att strax därpå bli hämtade av Elin och Robban. Vi fyra åkte hem till Robbans nya lägenhet i Liljeholmen och käkade chips, popcorn, drack vin och glodde på tv. Det var mys helt enkelt.

Ikväll blir det mat, dricka och kalas hemma hos mig med 7 tjejer till för att fira mig, som blivit hela 20 år! Tänka sig, nu får man göra mycket mer. Lagligt...
Snart kommer Johanna hit så ska vi åka och handla allt som behövs, och inte behövs, typ fett och andra sådana där godsaker kanske... Mat blir det i alla fall. Och dricka of course. Det blir ju party på ett eller annat sätt!
 
image227
Fyra av mina lovely friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0