Det blir för tråkigt för mig

Har precis ansökt till två nya program till hösten på studera.nu. Jag och Emma satt nämligen och pratade en hel del idag om det programmet som vi går nu, och det är nog inte bara vi som är tveksamma till att gå kvar. Det vi kommer få göra i framtiden känns bara så tråkigt , jag vill ha roligt på jobbet och jag känner för att göra något som jag verkligen vill göra, och som jag passar för! Jag kan inte se mig själv i framtiden som någon elak rekryterare eller någon som sitter på kontor dagarna i ända, det blir för tråkigt för mig. 
Jag hoppas bara på att mina akademiska meriter syns i min ansökan nu? Det vore hemskt jobbigt om jag måste skicka in dem per post. Vore kul och komma in också! Hälsopedagogik verkar superkul, lär ha fördel av de kurser jag redan läst också. Men vi får se vi får se...
image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0