Stress!

Nu har jag sådär ont i magen igen. Jag har tenta på fredag och har inte börjat plugga än, så idag måste jag plugga som tusan! Uschusch :(
Ska börja strax, för jag bara måste klara det på fredag! Annars har jag två tentor på en vecka till nästa månad... Så låt mig få ett E i alla fall!

Ut över det där så mår jag faktiskt bättre än någonsin. Mitt liv har förändrats så mycket de senaste månaderna och jag säger bara I LIKE!
Det är sjukt kul i plugget och att träffa massa nytt folk, om man bortser från alla tentor förstås ;)
Jag och min grupp har haft ett riktigt roligt grupparbete också, trots våra olika åldrar. Alla är och förblir nog barn inom sig livet ut!

Nu måste jag återgå till det tråkiga, ska plugga nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0